| Назва закладу |
Тема проекту |
Зайняте місце |
Сума отриманих коштів (тис.грн.) |
| Заклади вищої освіти |
| Вінницький національний аграрний університет |
Інноваційна екосистема академічного підприємництва |
І |
40 |
| Вінницький національний технічний університет |
Науково-освітній кластер для інноваційного розвитку та покращення знань ІТ-фахівців у ЗВО III-IV рівнів акредитації |
ІІ |
30 |
| Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського |
Цифровізація суспільства, дігіталізація освіти – нова парадигма удосконалення підготовки кваліфікованих фахівців |
ІІ |
30 |
| Донецький національний університет імені Василя Стуса |
Постійно діюча майстерня підвищення кваліфікації для вчителів закладів повної загальної середньої освіти з використанням інтерактивних методик викладання «Interactive teaching art» |
ІІ |
30 |
| Комунальний вищий навчальний заклад “Вінницька академія неперервної освіти” |
Мобільний центр професійного розвитку педагогічних працівників» |
ІІІ |
20 |
| Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету |
Інтелектуальна багатопрофільна лабораторія для навчання, аналізу та прогнозування успішності здобувачів вищої освіти |
ІІІ |
20 |
| Заклади фахової передвищої освіти |
| Вінницький транспортний коледж |
Експансія освітніх блокчейнів у новітню архітектуру моделей отримання фаху та пошук методологічних траєкторій |
І |
30 |
| Вінницький технічний коледж |
Навчально-тренінговий центр Вінницького технічного коледжу «VtcFabLab» |
І |
30 |
| Технологічно-промисловий коледж Вінницького національного аграрного університету |
Технологія Byod, як інструмент Smart освіти |
ІІ |
20 |
| Вінницький коледж Національного університету харчових технологій |
Діджиталізація STEAM освіти (створення мобільної СТЕМ лабораторії) у ВК НУХТ |
ІІ |
20 |
| Вінницький торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету |
SMART-бібліотека як інноваційний інтелектуальний та комунікаційний центр коледжу |
ІІІ |
15 |
| Іллінецький державний аграрний коледж |
Диджіталізація в рослинництві – актуальна компетенція сьогодення в підготовці фахівців-агрономів |
ІІІ |
15 |
| Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського |
Сучасні інтерактивні дидактичні засоби в Новій українській школі: підготовка студентів педагогічних спеціальностей |
ІІІ |
15 |
| Заклади професійної (професійно-технічної) освіти |
| ДПТНЗ «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище» |
Лабораторія мережевої та інформаційної безпеки навчально-практичного центру сучасних ІТ технологій ДПТНЗ “Вінницьке МВПУ” |
І |
30 |
| Вище художнє професійно-технічне училище №5 м.Вінниці |
Створення освітнього кластеру 3D моделювання виробів з кераміки, деревини та металу |
ІІ |
20 |
| ДНЗ «Браїлівський професійний ліцей» |
Інноваційний інформаційно-ресурсний центр енергозбереження |
ІІ |
20 |
| Вище професійне училище №42 м.Погребище |
Використання безпілотних літальних апаратів як інноваційної складової діяльності навчально-виробничого господарства ВПУ-42 м.Погребище |
ІІІ |
15 |
| ДПТНЗ «Вінницьке вище професійне училище сфери послуг» |
Створення інтерактивного центру з кар’єрного консультування |
ІІІ |
15 |
| Міські навчальні заклади |
| КЗ «Гуманітарна гімназія №1 ім.М.І.Пирогова Вінницької міської ради» |
«iFun Deutch» Навчальний простір |
І |
30 |
| Фізико-математична гімназія №17 Вінницької міської ради |
Створення та впровадження он-лайн системи внутрішнього аудиту якості освіти в закладі та системи моніторингових досліджень якості освіти регіону (навчального округу) |
ІІ |
20 |
| Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 м.Гайсина |
Уроки від роботів: освітня робототехніка як інструмент реалізації STEM-освіти |
ІІ |
20 |
| КЗ «Дошкільний навчальний заклад № 28 Вінницької міської ради» |
Моделювання сучасного простору «Visus Spaсe» для інтенсивної корекції зору у дітей на базі спеціалізованого закладу дошкільної освіти компенсуючого типу |
ІІ |
20 |
| Ліцей №7 м.Гайсин |
Створення хмаро орієнтованого освітнього середовища засобами веб 2.0 технологій |
ІІІ |
15 |
| КЗ “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 Вінницької міської ради” |
Бачити світ по-новому |
ІІІ |
15 |
| КЗ «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія №6 Вінницької міської ради» |
Відкритий освітньо-виховний хаб для проєктної діяльності |
ІІІ |
15 |
| Сільські навчальні заклади |
Опорний заклад освіти
«Тростянецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1
Тростянецької селищної ради Вінницької області» |
Лінгафонний кабінет – інноваційна універсальна лабораторія для вивчення іноземної мови |
І
|
30 |
| Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с.Селище Тиврівського району Вінницької області |
Музика без меж |
ІІ |
20 |
| Турбівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Липовецької районної ради Вінницької області |
Кабінет біології – це сучасна інтерактивна дослідницька лабораторія |
ІІ |
20 |
| Флоринська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Бершадського району |
Екосіті. Екологічне місто майбутнього – запорука щасливого дитинства |
ІІІ |
15 |
| Тиврівський ліцей-інтернат поглибленої підготовки в галузі науки |
Кабінет фізики як невід’ємна складова сучасного освітнього простору Тиврівського ліцею-інтернату поглибленої підготовки в галузі науки |
ІІІ |
15 |