=== Звіт за IV квартал 2022 року ===
Укриття закладів освіти облаштовані в основному в підвальних приміщеннях. Станом на 10 грудня 2022 року заклади загальної середньої освіти мають 607 укриттів, з них 9 укриттів облаштовані з урахуванням принципів безбар’єрності, та 457 укриттів у закладах дошкільної освіти, з них 1 укриття облаштовано з урахуванням принципів безбар’єрності.
Проведено курси підвищення кваліфікації для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів; асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти; вихователів, учителів початкових класів, учителів математики, учителів фізичної культури та ЛФК, спеціальних шкіл та навчально-реабілітаційних центрів; учителів-логопедів, вчителів розвитку мовлення всіх типів закладів загальної середньої освіти. Тематичні курси для всіх категорій педагогічних працівників, зокрема інклюзивних класів на теми: “Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з ООП”, “Формування професійного самовизначення осіб з обмеженими можливостями в ЗЗСО”, “Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями”.
На базі Комунального закладу “Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І.Ющенка” (відділення № 16) педагоги Комунального закладу “Прибузька спеціальна школа” Вінницької обласної Ради надають освітні послуги дітям, які перебувають на стаціонарному лікуванні (1 клас-комплект учнів початкової школи). Освітні послуги отримують 15-20 дітей. Педагоги Комунального закладу “Вінницька спеціальна школа” Вінницької обласної Ради надають освітні послуги для дітей, які за станом здоров`я не можуть навчатися за місцем проживання (учні 5-11 класів). За період від 01 вересня 2022 року освітні послуги отримали 70 дітей.
Усі заклади вищої та фахової передвищої освіти області забезпечують доступність та зручність отримання інформації як здобувачами освіти, так і абітурієнтами. На відповідних сайтах закладів освіти оприлюднюється інформація щодо особливостей вступної кампанії, Дні відкритих дверей, зустрічі із роботодавцями тощо. Крім того, на сайті управління освіти та науки Департаменту гуманітарної політики і фейсбук-сторінці відображено необхідні нормативні документи Міністерства освіти і науки України, Центру якості освіти, здійснюється технічна підтримка підготовки до МПТ тощо.
В усіх закладах вищої та фахової передвищої освіти постійно удосконалюється система ведення електронних журналів, визначається рейтинг успішності кожного студента та всі зміни своєчасно опубліковуються на офіційних веб-сайтах та сторінках.
Навчання цифровій грамотності як викладачів так і здобувачів освіти здійснюються постійно, в залежності від платформи на якій проводять он-лайн навчання. Крім того, викладачі проходять систематично курси підвищення цифрової грамотності на відповідних ресурсах Міністерства цифрової трансформації України.
Усі заклади вищої та фахової передвищої освіти провели оцифровку бібліотечних фондів та забезпечили доступ до них здобувачам освіти. Посилання на ту чи іншу інформацію надає викладач під час викладання лекційних матеріалів.