Сьогодні, Департаментом гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації спільно з Вінницьким обласним інститутом післядипломної освіти педагогічних працівників у дистанційному форматі проведено зустріч-семінар для керівників інклюзивно-ресурсних центрів Вінницької області на тему «Інклюзивне навчання: командна взаємодія педагогічного колективу, батьків і фахівців інклюзивно-ресурсних центрів».
З вітальним словом до учасників семінару звернулись заступник директора Департаменту гуманітарної політики Вінницької облдержадміністрації – начальник управління освіти та науки Тетяна Каменщук, заступник начальника відділу дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти управління освіти та науки Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації Лариса Страшевська, перший проректор Комунального закладу вищої освіти «Вінницька академія безперервної освіти» Ольга Рябоконь.
Під час зустрічі було обговорено ряд важливих питань, які були актуальними для учасників семінару. Цінними, пізнавальними та ефективними у роботі, стали виступи доцента кафедри педагогічних наук, початкової та корекційної освіти, кандидата психологічних наук КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» Олени Маляр; головного спеціаліста відділу дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти управління освіти та науки Наталії Кравчук; директора КУ «Інклюзивно-ресурсний центр №1 Вінницької міської ради» Ольги Гарлінської, де було розкрито питання сутності інклюзії у адаптації дитини в соціумі, організації професійного співробітництва команди психолого-педагогічного супроводу, результатом якого має стати освітнє середовище, максимально сприятливе для різнобічного розвитку всіх вихованців, у тому числі й дітей з особливими освітніми потребами.
Методистом «Ресурсного центру інклюзивної освіти» Комунального закладу вищої освіти «Вінницька академія безперервної освіти» Ольгою Блажко підведено підсумки наради з даної тематики.
Інклюзивне освітнє середовище – це середовище, де всі учні незалежно від своїх освітніх потреб здатні навчатися ефективніше, підвищувати свою соціальну компетентність, вдосконалювати комунікативні навички, а також відчувати себе частиною спільноти.
[caption id="attachment_5892" align="alignright" width="2560"]
[/caption]







