
У заході взяли участь вихованці, слухачі, учні закладів позашкільної, загальної середньої та професійно-технічної освіти, лідери учнівського самоврядування, які здійснюють свою діяльність, спрямовану на національно-патріотичне виховання.
З вітальним словом до присутніх звернулась заступник директора Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації - начальник управління освіти та науки Тетяна Каменщук.
«Цей форум є важливим для молоді, адже дає можливість поглибити знання, здобути новий неоціненний досвід і врешті заявити про себе». – зауважила вона.
Наступною зі словами привітання звернулась заступник начальника відділу дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти управління освіти та науки Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації Лариса СТРАШЕВСЬКА. Вона висловила вдячність за можливість долучитися до форуму та зазначила, що молоді люди – це є «велика цінність».
«Своєю участю у форумі ви вже продемонстрували виняткову жагу до знань, наполегливість, цілеспрямованість та інтелектуальний потенціал. Переконана, з такою молоддю, як ви, Україна йде у світле майбутнє, де доведе свою самобутність і писатиме історію, яку творитимете саме ви», сказала вона.
Після урочистої частини учасники заходу розійшлись по секціям для продовження форуму за чотирма напрямками:





Основними темами тренінгу стали розкриття поняття резилієнтності (психологічної стійкості), її компоненти та практичні методи для зміцнення цього важливого ресурсу. Зокрема, було підкреслено роль життєвих цінностей у формуванні стійкості та підтримці емоційного балансу.
Під час заходу учасники не лише актуалізували знання про власні цінності, а й дослідили, як цінності можуть змінюватися в сучасних умовах та впливати на здатність адаптуватися до стресових ситуацій. Усі присутні мали можливість поділитися своїм досвідом, обговорити ключові цінності, які допомагають зберігати життєву стійкість, та надихнутися позитивними прикладами колег.
Захід завершився обміном позитивними враженнями, що сприяло подальшому згуртуванню педагогів і розширенню мережі підтримки. Учителі висловили вдячність за можливість поглибити свої знання та здобути нові навички, які допоможуть їм краще підтримувати як свій психоемоційний ресурс, так і психологічний стан учнів.




















