Новини Структура Телефони
довіри
Державні
закупівлі
Версія для людей із вадами зору UA EN RU
Документи
Зворотній зв'язок
Зворотній зв’язок
Центр матеріально-технічного та інформаційного забезпечення закладів освіти області
 

З метою дотримання бюджетного законодавства України 14 березня 2006 року рішенням Вінницької обласної ради було створено комунальну організацію "Центр матеріально-технічного та інформаційного забезпечення закладів освіти області".

Директор Центру - МАЗУР Лідія Дмитрівна
Головний бухгалтер - Пасічник Наталія Миколаївна
Юрист - СТАХОВА Анжеліка Аркадіївна

Контактний телефон: 0(432)67-01-61
Електронна адреса: cmtiz@vin-osvita.gov.ua
Місцезнаходження: 21100, м. Вінниця, вул. Миколи Оводова 33 (колишня Козицького).

Метою діяльності Центру є:

  • забезпечення організації робіт із збереження будівель, споруд шляхом належного догляду за ними, своєчасного і якісного проведення їх ремонту, а також запобігання виникнення аварійних ситуацій, контролю використання капітальних вкладень;
  • сприяння раціональному розміщенню нового будівництва об'єктів освіти, погодження проектів будівництва навчальних закладів та наукових установ;
  • забезпечення установ освіти підручниками;
  • контроль за виконанням програм "Сільська школа", "Шкільний автобус", "Інформаційні, телекомунікаційні та інноваційні технології в освіті області", "Робота з обдарованою молоддю", заходів з питань енергозбереження та фінансування вказаних програм;
  • зміцнення матеріально-технічної бази закладів освіти шляхом забезпечення їх меблями, спортінвентарем, навчально-наочними посібниками;
  • забезпечення роботи з автоматизації діяльності на базі нових інформаційних технологій, сприяння впровадженню нових комп'ютерних технологій у закладах освіти;
  • збір, накопичення та автоматизованої обробки інформації;
  • ведення питань захисту прав інтелектуальної власності, виконання відповідних документів, пов'язаних з інтелектуальною власністю;
  • координація впровадження нормативних документів;
  • сприяння організації контролю за дотриманням вимог бюджетного законодавства та інших нормативних документів щодо фінансово-бюджетної дисципліни, організації бухгалтерського обліку і фінансової звітності, відшкодування допущених збитків, нестач та незаконних витрат бюджетних коштів у закладах освіти, що є об'єктами спільної власності територіальних громад області.

Центр в своїй роботі керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями обласної Ради, нормативно-правовими актами, наказами Міністерства освіти і науки України, інших міністерств та відомств, що регламентують роботу Центру, наказами та розпорядженнями управління освіти і науки облдержадміністрації.

Центр є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунки та інші рахунки в установах банків, Державного казначейства, печатку із своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом, штамп та бланк.

Фінансування діяльності Центру здійснюється за рахунок коштів:

  • бюджету області через головного розпорядника коштів;
  • інших джерел, які не заборонені чинним законодавством.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Звіт Центру МТІЗ
про стан матеріально-технічного забезпечення закладів освіти області
у 2016 році та завдання на 2017 рік

Центром матеріально-технічного та інформаційного забезпечення закладів освіти області у 2016 році, відповідно до статуту, проведено ряд заходів:

  • взято участь у розробці державних та обласних програм розвитку навчально-виховних закладів освіти;
  • здійснено контроль за впровадженням енергозберігаючих технологій та сучасної комп'ютерної техніки у закладах освіти;
  • здійснено аналіз підготовки закладів освіти в осінньо-зимовий період;
  • проведено роботу по забезпеченню закладів освіти області підручниками;
  • здійснено контроль за ходом та якістю розробки проектно-кошторисної документації для проведення капітальних ремонтів та реконструкцій приміщень;
  • взято участь у діяльності робочих та державних комісій з визначення будівельної готовності та розгляду інших питань, пов'язаних з організацією і проведенням ремонтів у закладах освіти;
  • здійснено аналітичну та координаційну діяльність з питань захисту прав інтелектуальної власності;
  • підготовлено аналітичні та статистичні матеріали за підсумками роботи закладів освіти;
  • взято участь у роботі колегій департаменту освіти і науки облдержадміністрації, нарадах, семінарах працівників освіти, підготовлено відповідні матеріали;
  • взято участь у перевірках фінансово-господарської діяльності закладів освіти за дорученням Органу управління майном чи уповноваженого ним органу, головного розпорядника коштів в галузі освіти;
  • розглянуто звернення громадян та подано пропозиції щодо притягнення до відповідальності посадових осіб за допущені порушення фінансової дисципліни;
  • підготовлено матеріали для семінарів з головними бухгалтерами закладів освіти з питань ведення бухгалтерського обліку та застосування нормативно-правових актів та взято участь у них.

-----------

На підготовку матеріально-технічної бази закладів освіти області у 2016 році з різних джерел фінансування залучено 162 млн. 100 тис.грн.:

  • державний бюджет - 17,4 млн.грн.;
  • місцевий бюджет - 97,0 млн.грн.;
  • позабюджетні кошти - 47,7 млн.грн.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11 травня 2016 року №362-р «Про затвердження переліку інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2016 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку» на будівництво та реконструкцію 8 об'єктів з Державного бюджету виділено 7,5 млн.грн., з місцевого бюджету - 2,9 млн.грн.

За ці кошти виконано:

  • реконструкцію Сосонської СЗШ І-ІІІ ст. Вінницького району (1 млн. 350 тис.грн. з державного бюджету, 622,7 тис.грн. з місцевого);
  • будівництво Стрижавської СЗШ І-ІІІ ст. Вінницького району (ІІ черга) (1 млн. 21,5 тис.грн. з державного бюджету, 147,7 тис.грн. з місцевого);
  • будівництво Михайлівської СЗШ І-ІІІ ст. Гайсинського району (1 млн. 166,3 тис.грн. з державного бюджету, 775,5 тис.грн. з місцевого);
  • реконструкцію системи опалення СЗШ І-ІІІ ст. №2 с.Городківка Крижопільського району (620,1 тис.грн. з державного бюджету, 200 тис.грн. з місцевого);
  • реконструкцію приміщення СЗШ І-ІІІ ст. с.Уланів Хмільницького району (998 тис.грн. з державного бюджету, 440,6 тис.грн. з місцевого);
  • реконструкцію Погребищенської СЗШ №1 І-ІІІ ст. (1 млн. 240,5 тис.грн. з державного бюджету, 300 тис.грн. з місцевого);
  • реконструкцію будівлі корпусу №2 НВК-ЗОШ І ст. м.Ямпіль (230,7 тис.грн. з місцевого бюджету);
  • реконструкцію котельні школи с.Дашківці Літинського району (1 млн. 80 тис.грн. з державного бюджету, 211,4 тис.грн. з місцевого).

Постановою КМУ №395 від 24.06.2016р. «Деякі питання надання у 2016 році субвенції з Державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» на реконструкцію та капітальні ремонти 64 об'єктів освіти виділено: з Державного бюджету - 18,6 млн.грн., з місцевого бюджету - 2,2 млн.грн.

Розпорядженням голови обласної Ради від 15 лютого 2016 року №32 «Про тринадцятий обласний конкурс проектів розвитку територіальних громад» за рахунок обласного та місцевого бюджету освоєно 6 млн. 300 тис.грн.

1 вересня введено в експлуатацію Стрижавську СЗШ І-ІІІ ст. Вінницького району ІІ черга на (210 уч.місць).

18 жовтня введено в експлуатацію Цибулівський ДНЗ Тростянецького району, на реконструкцію якого у 2015 році з Державного бюджету виділено - 3 млн. 800 тис.грн., у 2016 році - 620 тис.грн. (кошти районного та місцевого бюджетів).

У 2016 році на проведення капітальних та поточних ремонтів у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах використано 121 млн. 512 тис.грн. (73 млн. 600 тис.грн. бюджетних коштів, 47 млн. 912 тис.грн. спонсорських та благодійних коштів).

Виконано:

  • у 279 закладах замінено 4431 вікно на суму 23 млн. 947 тис.грн.;
  • у 30 закладах утеплено фасади - 6 млн. 831 тис.грн.;
  • у 53 закладах відремонтовано та утеплено дахи на суму 14 млн. 6 тис.грн.;
  • у 47 закладах відремонтовано системи опалення на суму 3 млн. 993 тис.грн.;
  • у 46 закладах замінено котли на більш сучасні та модернізовані на суму 12 млн. 869 тис.грн.;
  • відремонтовано 0,8 км. теплових мереж на суму 3 млн. 300 тис.грн.;
  • поточні ремонти, поновлення меблів, шкільних дошок, кухонного обладнання, сантехніки, придбання фарби, цементу, шпаклівки, будівельних матеріалів на загальну суму - 40 млн. 227 тис.грн.;
  • будівництво 3-х спортивних майданчиків зі штучним покриттям (м.Гайсин, м.Тростянець, м.Ладижин) на суму 3 млн. 839,5 тис.грн. та спортивного комплексу у ЗОШ №10 м.Вінниці на суму 12 млн. 500 тис.грн.

Найбільше коштів залучено на ремонт закладів освіти у наступних районах: Барському (5,9 млн.грн.), Тульчинському (3,2 млн.грн.), Козятинському (2,3 млн.грн.), а також м.Вінниця (17,5 млн.грн.), м.Козятин (3,2 млн.грн.).

-----------

У 2016 році в загальноосвітніх навчальних закладах області налічується 669 котелень, в тому числі:

  • котельні на газовому опаленні - 215;
  • котельні на твердому паливі - 412;
  • електроопалення - 24;
  • теплові генератори на альтернативному паливі (біопаливо) - 18. 

У дошкільних навчальних закладах налічується 438 котелень.

У загальноосвітніх навчальних закладах області нараховується 32 котельні, які знаходяться у підвальних приміщеннях.

У 2016 році завершено роботи по виведенню котелень з підвальних приміщень у 3 закладах на суму 3 млн. 160,5 тис.грн. із 9 запланованих загальною вартістю робіт 9 млн. 119,8 тис.грн.:

  • Вінницький район - Пултівецька ЗОШ (вартість робіт - 1 млн. 430,5 тис.грн.);
  • Ямпільський район - Бушанська ЗОШ (вартість робіт - 750 тис.грн.).
В тому числі, одну з котелень виведено з напівпідвального приміщення:
  • Барський район - Мигалівецька ЗОШ (вартість робіт - 980 тис.грн.).

Проводяться роботи ще на 6 об'єктах:

  • Погребищенський р-н - Ширмівська ЗОШ (486,7 тис.грн.);
  • Тростянецький р-н - Торканівська ЗОШ (438,5 тис.грн.);
  • Ямпільський р-н - ЗОШ с.В.Кісниця (1 млн. 117,0 тис.грн.);
  • Ямпільський р-н - ЗОШ с.Клембівка (900 тис.грн.);
  • Крижопільський р-н - ЗОШ №2 с.Городківка (1 млн 4,1 тис.грн);
  • Тиврівський р-н - ЗОШ І-ІІ ст. с.Жахнівка (730 тис.грн.).

За період з 2011 по 2016 роки 130 газових котелень дообладнано котлами на альтернативних видах палива. У 2016 році завершено роботи по дообладнанню ще у 16 загальноосвітніх навчальних закладах на загальну суму 9 млн. 432,4 тис.грн. Зазначені роботи тривають ще на 5 об'єктах.

Відповідно до Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, затверджених спільним наказом Мінпаливенерго України та Мінжитлокомунгоспу України від 10 грудня 2008 року №620/378 100% закладів освіти отримали акти (паспорта) готовності котелень до опалювального 2016/2017 н.р.

Ведеться робота щодо забезпечення закладів вугіллям, дровами та іншими видами палива. Середньообласний показник забезпеченості вугіллям становить: до кінця фінансового 2016 року - 100%; на весь опалювальний період 2016/2017 н.р. - 80%.

Забезпеченість дровами: до кінця фінансового 2016 року - 100%; на весь опалювальний період 2016/2017 н.р. - 89%. Завезення палива продовжується.

-----------

За період з 2003 по 2016 роки придбано 252 шкільних автобусів, з них:

  • 145 за кошти державного бюджету;
  • 93 - місцевого бюджету;
  • 14 - за кошти співфінансування.

Підвіз учнів до загальноосвітніх навчальних закладів у 2016 році здійснюється 312 автобусами, з яких 252 - шкільні автобуси, 60 - орендовані.

Залишається потреба у придбанні 139 шкільних автобусів: 92 - поповнити, 47 - оновити.

У 2016-2017 навчальному році підвозу потребують 15357 учнів та 2286 учителів. Фактично забезпечено підвозом 15320 учнів (99,7%) та 1701 учителів (74,4%).

Із загального числа шкільними автобусами довозиться 10284 учнів, що становить 66,9% до потреби та 890 педагогічних працівники, що ставить 38,9% до потреби.

Найманим (орендованим) транспортом доїжджає 2931 учнів (19,1%) та 186 учителів (8,2%).

Іншим видом транспорту (рейсовим автобусом, власним транспортом) - 2105 учня (13,7%), 625 учителів (27,3%).

У 2016 році для Вінницької області передбачено з державного бюджету 36,6 млн.грн. для придбання шкільних автобусів на умовах співфінансування (розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. №1340-р).

Місцевими бюджетами передбачено 31млн. 554,3 тис.грн.

Здійснено перерозподіл призначень на 5 млн. 280 тис.грн., що дасть змогу закупити автобуси тим районам, яким не вистачало коштів для проведення процедури закупівель.

Придбано 9 автобусів «Мрія» наступними районами: Барським (3), Липовецьким (3), Тростянецькому (2) та Бершадським (1).

-----------

Забезпечення учнів загальноосвітніх навчальних закладів основними підручниками з урахуванням тих, які використовуються в навчальному процесі понад 5 років, становить 95% до потреби.

Забезпечення підручниками для 4, 7 класів у 2016 році становить 82% до потреби.

Органами управлінь освітою вжито заходів щодо придбання вищезазначених підручників за рахунок коштів освітньої субвенції - 3,1 млн.грн. З місцевих бюджетів виділено 1,48 млн.грн. (при потребі 2,06 млн.грн.).

Відповідно до Плану доставки до області направлено 328,2 тисяч підручників для учнів 8 класів загальноосвітніх шкіл, що становить 119,5% від замовлення (274,8 тис.).

-----------

У 2016 році забезпечено організацію обов'язкового безкоштовного харчування учнів пільгових категорій (100% до потреби), а саме: дітей-сиріт; дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних інклюзивних класах; учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям».

За оперативною інформацією забезпечення учнів харчуванням у 2016/2017 навчальному році складає 73,2%, в тому числі: 1-4 класи - 99,7%, 5-11 класи - 46,6%. В тому числі гаряче харчування організоване для 82,0% учнів (86 тис. 210 учнів).

Середня вартість харчування складає: у сільській місцевості - 6,80 грн., у містах - 8,00 грн.

З метою здешевлення вартості харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах проводиться робота із заготівлі овочів, яблук та квашенини, вирощених на пришкільних ділянках. Керівниками загальноосвітніх навчальних закладів у 2016 році заготовлено: овочів - 48,5% від потреби, яблук - 40,7%, квашенини - 40,0%.

У 42 загальноосвітніх навчальних закладах оновлено кухонне та технологічне обладнання, придбано посуду та дезінфікуючих засобів на суму понад 960 тис.грн., а саме: 28 холодильних камер, 15 морозильних камер, 25 бойлерів, 4 духові шафи, 3 електром'ясорубки, замінено 20 електроплит. Придбано меблі для потреб їдалень на суму понад 296 тис.грн.

Загальноосвітні навчальні заклади забезпечені на 100% технологічним, холодильним обладнанням та меблями.

-----------

У 2017 році планується:

  • дооснащення газових котелень котлами на альтернативних видах палива у 15 загальноосвітніх навчальних закладах;
  • виведення котелень з підвальних приміщень у 6 загальноосвітніх навчальних закладах;
  • завершення будівництва Зведенівської СЗШ І-ІІІ ст. Шаргородського району на 144 уч.місць, при умові фінансування з державного бюджету;
  • продовжити реконструкцію Сосонської СЗШ І-ІІІ ст. Вінницького району І-ІІІ ст. на 260 уч.місць;
  • у 100 школах замінити вікна а енергозберігаючі;
  • у 10 школах утеплити фасади;
  • у 15 школах відремонтувати та утеплити дахи;
  • у 25 закладах відремонтувати системи опалення;
  • у 25 закладах замінити котли на більш сучасні та модернізовані.

 

 

© Департамент освіти і науки Вінницької ОДА LIKT 2017 Ми у соц. мережах: Департамент освіти і науки Вінницької ОДА у Facebook